Години роботи  10:00 - 18:00
  info@seoinar.com.ua
Курс SEOPro 2022

Курс SEO Pro від Сергія Кокшарова

11 жовтня 2022 року в Академії інтернет-маркетингу WebPromoExperts стартує Авторський курс Сергія Кокшарова "SEO Pro". Бажаєте отримати нові скіли і прокачати себе до SEO-фахівця рівня Pro? Тоді вам курс SEO Pro. Курс є унікальним для SEO-фахівців, аналітиків та маркетологів, які хочуть досягти нового рівня.

Хто є автором курсу?

Знайомтеся — Сергій Кокшаров, більш відомий у мережі, як Девака, автор популярного блогу та Telegram-каналу Devaka Talk, експериментатор у галузі пошукового просування, аналітик, людина з нестандартним та унікальним мисленням, перебуває першій двадцятці рейтингу SEO-фахівців. з великим досвідом та навичками, який готовий поділитися своїми знаннями з вами.

"Чим цей курс відрізняється від багатьох інших SEO-курсів на просторах інтернету?" — спитайте ви.

  • Новий унікально розроблений онлайн курс, в якому розкриваються всі найактуальніші аспекти в роботі, ви навчитеся розуміти причинно-наслідкові зв'язки кожної своєї дії в просуванні сайтів, ви будете впевненіше почуватися на ринку праці і навчитеся вирішувати важкі клієнтські завдання самостійно.
  • Програма — від простого до складного, все на конкретних, чітких прикладах, особлива увага приділена важливим нюансам.
  • Насиченість курсу дозволить побачити результат практично одразу. За кожною темою лектор надасть набір інструментів, чек-листів, різних технік та алгоритмів у форматі «бери та роби». За вами залишається лише впровадити всі отримані знання та навички на практиці.
  • Найголовніше - зворотний зв'язок. У групі обмежена кількість місць і тому ви зможете без проблем і під час отримувати зворотний зв'язок і вносити ясність в будь-яку ситуацію.

Цей курс допоможе вам

  • Розібратися в нових факторах ранжирування.
  • Зробити аудит сайту власноруч, аналізувати логи сайту.
  • Навчитися відслідковувати результати пошукової оптимізації.
  • Визначати запити, які не підходять для комерційних сторінок.
  • Збирати семантику нестандартними способами.
  • Впізнавати сильні сторони конкурента та впроваджувати у себе.
  • Оптимізувати комерційні фактори під Google.
  • Виявляти причини просідання проектів та виправляти їх.